CONCEPT NOTORIUM ®

CONCURS NAȚIONAL A CELOR MAI RECUNOSCUTE MĂRCI COMERCIALE DIN MOLDOVA
Evenimentul NOTORIUM, reprezintă un concurs național, la a patra ediție, unde participă circa 4000 de mărci comerciale, la 45 de categorii și circa 150 de subcategorii de produse și servicii, care vor fi  recunoscute de public, prin voting securizat şi transparent, în regim online și ceremonia de decernare a distincțiilor – Trofeul, medaliile NOTORIUM AWARDS și dreptul de folosire a logo-ului Votat Marcă Recunoscută ®, anul curent avînd în calitate de partener și AGENȚIA DE STAT PENTRU PROPRIETATEA INTELECTUALĂ (AGEPI) .
Concursul durează 33 zile, va avea circa 10 mln afișări online si mai mult de și 100.000 de vizitatori unici ai site-ului www.notorium.md
Scopul Concursului NOTORIUM este de a indentifica cela mai recunoscute mărci comerciale de către public şi promovarea învingătorilor concursului.
 
AVANTAJELE DREPTULUI EXCLUSIV DE UTILIZARE A LOGO-ULUI «VOTAT MARCĂ  RECUNOSCUTĂ ®» ȘI A DISTINCȚIILOR NOTORIUM TRADEMARK AWARDS PENTRU CREȘTEREA VÎNZĂRILOR, ÎNCREDERII ȘI LOIALIZAREA CLIENȚILOR:

... ... ... ...

 

Conform studiului realizat de Xplane Market Research Agency:
- 70% din consumatorii moldovenii probabil ar cumpăra un produs sau serviciu ce poartă logo-ul “VOTAT MARCĂ RECUNOSCUTĂ ®“
- 59% din consumatorii moldovenii vor avea încredere în produsele sau serviciile ce poartă logo-ul “VOTAT MARCĂ RECUNOSCUTĂ ®“
- 20% creșterea vînzărilor pentru produsele sau serviciile ce poartă logo-ul “VOTAT MARCĂ RECUNOSCUTĂ ®“
- creșterea loialităţii consumatorilor moldovenii în produsele sau serviciile ce poartă logo-ul “VOTAT MARCĂ RECUNOSCUTĂ ®“
 
Printre brandurile premiate, la cele 3 ediţii NOTORIUM, 2016 - 2018 se numeră:
 
STATISTICA EDIŢIILOR NOTORIUM PENTRU ANII 2016 - 2018:
- 3800 de mărci comerciale, participante la cele trei ediţii, 150 de domenii de activitate,
- 276.000 vizitatori unici ai site-ului notorium.md, 15 mln. de vizualizări on-line,
- 160.000 telespectatori ai transmisiunii în direct a Galei de Decernare,
- 600 de nominanți în concurs pentru trofeul NOTORIUM, medalia de aur, argint şi bronz,
- 15 resurse mass media au mediatizat Evenimentele NOTORIUM,
- Locaţiile de desfăşurare a Galei de Decernare au fost Radisson Blu şi Casa Sărbătorii,
- Invitaţi speciali la Gala de Decernare a Premiilor NOTORIUM au fost reprezentantul Delegației Uniunii Europene D-l Wicher Slagter, Directorul General AGEPI Dna Lilia Bolocan, formaţia Brio Sonores, Pasha Parfenii, cavalerii medievali.

 

BENEFICIILE PARTICIPANŢILOR LA CONCURSUL MĂRCILOR RECUNOSCUTE NOTORIUM 2019
  1. Înregistrarea gratuită și participarea la Concurs;
  2. Posibilitatea de a concura pentru premiile Concursului - Trofeul NOTORIUM, medaliile de aur, argint, bronz și pentru dreptul de folosire a logo-ului Votat Marcă Recunoscută ®, la fiecare subcategorie de produse sau servicii şi utilizarea exclusivă a imaginilor distincţiei pentru promovarea produselor și serviciilor mărcilor învingătoare;
  3. Transparenţa concursului şi a votingului în regim real, datorită votului securizat.
  4. Prezența alături de peste 4000 de mărci comerciale larg cunoscute din Moldova și din străinătate;
  5. Ridicarea nivelului vinzărilor, încrederii și a imaginii mărcii comerciale participante la concurs;
  6. Beneficii de promovare - aproximativ 100.000 de vizitatori unici vor accesa site-ul NOTORIUM.MD, majoritatea din ei, conform statisticilor de anii trecuți, vor accesa zilnic site-ul, votînd şi urmărind evoluţia voting-ului;
  7. Transmisiunea live a Galei de Decernare a Premiilor cu o audienţă de minim 50.000 de telespectatori.
  8. Posibilitatea ca învingătorii să ţină un discurs de pe scenă, în momentul primirii distincţiei, cu referire la marca sa.
  9. Beneficii de promovare - aproximativ 10.000.000 de vizualizări pe toată perioada de desfășurare;
  10. Prezența gratuită pe site-ul NOTORIUM pentru mărcile comerciale participante la Gală pentru 1 an.
  11. Realizarea unui spot video pentru învingători ce va conţine imaginea trofeului şi a logotipului companiei Dvs.
  12. Realizarea unei fotografii pentru învingători ce va conţine imaginea trofeului, medaliile NOTORIUM şi logotipului companiei Dvs.
  13. Distribuirea unei oferte promoţionale a învingătorilor pe pagina de facebook a evenimentului facebook.com/Notorium.md/.
  14. Distribuirea la postările învingătorilor pe pagina de facebook a evenimentului facebook.com/Notorium.md/.
  15. Promovarea evenimentului în cele mai importante resurse media şi la cele mai importante evenimente destinate business-ului din Moldova;
  16. Promovarea evenimentului și a rezultatelor Concursului NOTORIUM, targetat, prin newslettere, către minim 50.000 de agenţi economici din Moldova;
  17. Prezența şi promovarea în Catalogul Celor mai recunoscute mărci comerciale din Moldova NOTORIUM 2019;
  18. Beneficierea de ofertă promoţională de înregistrare a mărcii comerciale din partea companiei INTELSTART SRL – intelstart.mdwww.facebook.com/Intelstart/
  19. Beneficierea de ofertă promoţională de promovare a mărcii comerciale din partea partenerilor NOTORIUM.
  20. Posibilitatea de a deveni parteneri ai Concursului şi Galei de Decernare a Premiilor NOTORIUM şi de a beneficia de avantajele acestuia, oferta de parteneriat o puteţi solicita la info@notorium.md.

ORGANIZATOR

INTELSTART

IN PARTENERIAT CU

Agepi

PARTENER GOLD

PARTENER SILVER

PARTENER MEDIA