Noutăți

NOTORIUM ÎN MOLDOVA S-A CREAT PROPRIUL CONCURS ÎN DOMENIUL MĂRCILOR COMERCIALE

08.06.2016

NOTORIUM ÎN MOLDOVA S-A CREAT PROPRIUL CONCURS ÎN DOMENIUL MĂRCILOR COMERCIALE

NOTORIUM AWARDS 2016 RADISSON BLU, 29 iunie

Așa a fost numit de unii din participanți Concursul prin aluzia la renumita distincție și Ceremonie de Premiere, fapt la care Organizatorii nu au repostat deoarece, publicul are dreptul să acorde nota sa concursului și evenimentului, cît și are dreptul la critică”.

NOTORIUM CONCEPT

Pentru prima dată pe piața Republicii Moldova, a fost lansat un concurs național cu implicarea a peste 3000 de mărci comerciale, concurs care a avut scopul de a identifica o serie de mărci comerciale din peste 100 de domenii de activitate, la bătaie fiind pusă recunoașterea publicului, fapt ce s-a realizat cu rezultate, iar învingătorii au fost cele mai active și insistente mărci sau mai bine zis reprezentanți ai acestor mărci.

NOTORIUM a creat o serie de elemente de identificare cum sunt logoul „N” n-ul personalizat recunoscut în mai puțin de 30 de zile într-un auditoriu de peste 65.000 participanți și vizitatori ai concursului, portalul unic ca platformă de voting și nu în ultimul rînd distincțiile exclusive de autor semnificînd trofee medievale (Anexate).

De ce NOTORIUM a fost unul din cele mai criticate concursuri on-line de ultima vreme, între timp ce concursuri similar au fost organzate ultimii 10 ani pe diverse domenii, în anvergură și tematică diferită, dar ca logică la fel, vorbind de sms și on-line voting. Răspunsul este simplu și în acest sens Organizatorii au dezamăgit o parte a publicului, oferind șansele egale pentru toți participanții, astfel cei interesați și activi au acceptat lupta și au participat la concurs, cei neinteresați au rămas să fie pasivi și desigur fără rezultate.  NOTORIUM este un maraton la care au alergat toți, dar au ajuns la final doar cei ce au ales să alerge și să ajungă la final, cît timp unii microbiști performanți au preferat să nu alerge.

CONCURS ÎN DOMENIUL MĂRCILOR COMERCIALE

Așa a fost numit de unii din participanți Concursul prin aluzia la renumita distincție și Ceremonie de Premiere, fapt la care Organzatorii nu au repostat deoarece, publicul are dreptul să acorde nota sa concursului și evenimentului, cît și are dreptul la critică. Prin această notă acrordată Organizatorii NOTORIUM vor avea o sarcină dificilă de a face față unui nivel așteptat de public, în același timp continuarea evenimentului în anii următori cu idei îmbunătățite și soluții noi pentru o distincție rîvnită care ar putea fi comparată cu un concurs international în domeniul mărcilor comerciale.

REZULTATELE NOTORIUM

Rezultatele rămîn a fi analizate, cert este faptul că pe parcursul celor 35 de zile de concurs, au participat de la start peste 3000 de mărci comerciale, dintre care mai mult de 80% din mărci de produse și servicii sunt de proveniență autohtonă, au fost inregistrate peste 300.000 voturi pe site pentru mărcile aflate în concurs, pagina oficială a concursului www.notorium.md a fost accesată de peste 62.000 vizitatori unici, iar pagina de facebook www.facebook.com/Notorium.md/ a fost vizualizată de peste 50.000 de persoane. Vizualizarea on-line a materialului promo dedicat Concursului Notorium a fost de peste 3 milioane de vizualizari în rețeaua de banere on-line, știri și articole despre eveniment postate în peste 15 surse media.

BENEFICIILE NOTORIUM

NOTORIUM, necătînd la reacțiile pieții a venit cu soluții care a asigurat promovarea mărcilor participante în concurs pe toată perioada, promovare care nu a costat mărcile comerciale. Procedura siimplificată de participare fără cost și etape birocratice care au asigurat participarea a peste 3000 de mărci comerciale fără discriminare, creînd un auditoriu de peste 62.000 vizitatori unici pe toată perioada concursului. Oferirea beneficiilor garantate gratuite pentru toți participanții care au respectat regulamentul NOTORIUM și anume prezența pe site-ul notorium și după concurs, beneficierea de rezultatele on-line, distincțiile obținute cu posibilitatea promovări și utilizării lor în mediul on-line, prezența în catalogul NOTORIUM. Suplimentar Organizatorii NOTORIUM au pregătit un eveniment remarcabil dedicat celor participanți în concurs și anume, o zi plină de eveniment cu participarea a peste 200 de invitați, eveniment care va consta din Forum istorii de succes a mărcilor comerciale și Gala festivă de decernare a distincțiilor pentru învingători, eveniment de PR și Networking organizat pentru participanții la ediția NOTORIUM 2016. Evenimentul este în bază de invitații și tichete de acces. 

 

 

ORGANIZATOR

PARTENER GOLD

PARTENER SILVER

SUSȚNUT DE

PARTENER MEDIA